duminică, 12 aprilie 2015

Conturi false (2)

Heeeeeeeeei
Azi am vazut noua coperta NCG :


Mi-am dat seama ca era aproape imposibil sa castige fara conturi,avand acel look de "Am sanii mai mari pe Stardoll decat in viata reala".Deci i-am verificat guestbook-ul .
Si pe langa felicitari am gasit asta :


Si sincer Federico,nu puteam sa iti dau mai multa dreptate.
Ca sa dovedesc ce a spus Federico,voturile ei erau doar 45 (cele din guestbook).Plus inca 10 (cei care nu scriu in guestbook),rezulta 55 de voturi,aproximativ.Cu 55 de voturi nu castigi.Sincer.
Si totusi acum se explica cele 5 trofee NCG :


Daca aveai 5 trofee,lumea te-ar fi recunoscut lol

In alta ordinde de idei,se pare ca contul Estelei nu a fost furat.Uite ce a raspuns aceasta :


Ei bine,ea arata superb acum,ca de obicei :



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu