joi, 16 aprilie 2015

Cia ?

Heeeeeeeeeeeei
Am vazut ca Cia candideaza la CG.
Si mi-am dat seama ca nu am facut pana acum o postare despre "misterioasa" Cia.
In primul rand,nu vi se pare ciudat ca toate prietenele ei arata identic ?


O stim cu totii pe Ceren.gk,ea nu arata asa.Cel mai probabil contul ei a fost furat de una din ele.
De asemenea,au fost dovezi ca Miss.Rich a folosit un hack pentru a duplica haine (nu gasesc pozele cu dovada,erau pe USD in comentarii acum un an).
Miss.Rich si Schouler detin renumitul blog Above Stardoll :


Above Stardoll a fost inchis pentru ceva timp.Ei primeau destul de multa ura,din moment ce aveau postari cu barfe false,inexistente,si radeau de Underneath Stardoll.Citatul lor era "Because being above is better than being underneath".Ironic este ca Jodie55 (Scriitoare USD) a avut cuvinte de lauda la adresa lui Schouler :

(Premiile erau prezentate de Bianca.Refuz sa ii spun Bianca Delenvinge din moment ce nu o cheama asa,doar isi zice ea asa lol)

P.S : Prezentarea lui Miss.Rich arata exact ca cea a Ciei :




Asa ca i-am cautat numele pe google,pentru a gasi asta :


(mariti poza pentru a vedea ce a scris fata care a vorbit cu Callie)
De asemenea am mai gasit alte dovezi care arata acelasi lucru :



Care este parerea voastra despre Cia ?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu