sâmbătă, 11 aprilie 2015

Conturi sparte ?

Heeeeeeeeeeeeeei
In cazul in care nu stiati,Arki. si-a sters contul.


M-am uitat la mesajele din guestbook-ul lui Ana_star14 din ultimele 2 saptamani,si nu era nici un comentariu despre fosta sa amica.
Daca nu stii la ce ma refer,verifica aici cearta dintre cei doi din iunie.

Am verificat de asemenea si guestbook-ul lui Grace ( Tennowey,prietena ei cea mai buna).Acesta era plin cu comentarii de genul "Ce s-a intamplat cu Arki. ? " .
In final,am aflat ca nimeni nu stie daca intradevar si-a sters contul,daca acesta a fost spart (ca pagina ei de facebook in iunie,revenind la cearta dintre ea si Stefan,ana_star14)sau daca a fost raportat de mai mult de 3 ori .

Stiti ce inseamna asta ? Ca vechile peruci si facemask-uri Arki. vor deveni EXTREM de rare.Ma rog,nu cred ca extrem de rare,dar evident vor fi DESTUL de rare.

Tbh,asta nu are legatura cu postarea mea dar incercand sa aflu care este username-ul lui Grace am dat peste faza din postarea asta :


Tin minte ca nu il suportam absoluuuut deloc (scz Raul #lacrima).

P.S: Sunt singura care a observat cearta dintre Alexandra (alexanda.987) si Elena (Kappque.EmO) ? Fiti atenti ce i-a comentat Alexandra in guestbook-ul Elenei :


UPDATE : Cineva i-a spart contul Estelei (Brave778).Doll-ul ei arata asa :



Iar cand dai piesele stardesign jos,arata asa :


Nu are ochi,deci este clar un hack.Evident NU este Estela.
Daca stau sa ma gandesc,contul ei a mai fost spart acum un an,cred .
Uite cum arata suite-ul ei :


Si ceea ce e si mai ciudat e faptul ca NIMENI nu se intreaba ce se intampla,chiar daca de cand si-a "schimbat" look-ul,Estela a fost vizitata de 23 de persoane.

P.P.S E 1 dimineata,am fost sa iau lumina (eu nu o am cu biserica sau asa,dar stau chiar langa ea si ajung in 50 de secunde) si acum actualizez postarea despre Estela lol.Paste fericit :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu