sâmbătă, 21 februarie 2015

I'm back

In cazul in care credeai ca am cazut pe scari ,
Sau ca mi-am rupt cateva degete si nu mai puteam sa postez ,
EI BINE M-AM INTORS MUHAHAHAh

Ieri a aparut LE si e superb doamne (y)
Totusi,in cazul in care ai fost foarte racit\a si nu ai putut sa cumperi niste stardollari (ca mine),calm down,pentru ca noi doua vom incerca sa recreeam o tinuta yay.

*P.S : EVIDENT CA NU VA SEMANA APROAPE DELOC DOAR E LE DAR PNM DACA ITI DOREAI ASA DE MULT CUMPARAI NISTE STARDOLLARI SCZ DECI EU DOAR TE AVERTIZEZ CA NU O SA ARATE IDENTIC lmao

Dar oricum,am ales sa recreez tinuta asta :

PASUL 1 - PANTOFII

Recreeaza in Stardesign modelul floral pe o perehe de ciorapi .Ai grija sa alegi materialul transparent .





Ai grija sa adaugi cele doua linii care apar si pe modelul original.

Okay,acum vei avea nevoie de o pereche de tocuri negre,o bluza neagra transparenta si o fusta creion .


P.S : A doua bluza este din stardesign si este pe un material transparent NEGRU .


Peste bluza creeata adauga alta pentru a acoperi spatiile ramase.Eu am folosit o bluza Chanel,dar o poti inlocui cu o rochie neagra Basics .
In final vei arata asa :


Lol stiu ca arat oribil dar TOTUSI PUTIN RESPECT PLS .

Cam atat,voi face maine un Glam or Sham cu "vedetele" purtand LE .
Eu plec,incepe Supermodels (P.S. Ivan is bae )



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu