marți, 17 februarie 2015

Cum sa fii un hater perfect

Salut,

ATENTIE!!! POSTARE FARA SIMT AL UMORULUI, NU AM NIMIC CU PERSOANELE CARE APAR IN POSTARE,AM LUAT SI EU LA NIMEREALA PE ACOLO CE AM VAZUT ;-;


Toti uram pe cineva:X
Adica chiar daca e un joc toti am avut cel putin un mini-dusman pe care il injuram si cand respira:X
Pun :X pentru ca eu ii urasc pe toti:X
Deci nu mai respira:X
Ba respira:X
E o seara misto


E simplu sa fii hater
Adica e mai simplu decat simplu
E simplul simplului simplist


Exista doua variante pentru a fi hater

METODA 1) Faci un cont fals si ii injuri pe toti cei pe care nu ii suporti

PASUL 1
Numele trebuie sa reprezinte toate persoanele pe care nu le suporti

Sugestii:

Poti pune si alte nume de persoane, sau sa pui un nume care sa nu te reprezinte deloc

PASUL 2
Pune o parola gen persoana pe care o urasti cel mai tare, asa daca cineva suspecteaza persoana respectiva si ii incearca numele de stardoll si functioneaza, sa aiba ''dovezi'' ca persoana aia a facut contul fals si nu tu

PASUL 3
Ia-te de toti aia care ti se par ciudati sau care nu iti plac



:(


:((


Asa imi place


Daca tot vizitezi lumea uita-te si prin prezentari poate gasesti lucruri amuzante


Please STOP ITTTTTTTTT

PASUL 3 
Viziteaza pe cine vrei tu numai viziteaza ca lumea sa se intrebe cine esti


METODA 2)

ATENTIE PUBLICULUI ACEASTEA METODA ESTE CEA MAI PERICULOASA SI ORIBILA, VA RUGAM SA AVETI GRIJA, ACESTE LUCRURI NU TREBUIE INCERCATE ACASA

PASUL 1 / SINGURUL PAS

Ii spui totul in fata persoanei pe care nu o placi

NU FACETI ASA CEVA, VA ROG

P.S.

Am evoluat cu bakugan :3:3:3


REN TE IUBESC!!!!!!!!!!!!!!!! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu