duminică, 22 februarie 2015

Cum sa te faci de ras intr-un party - smoke weed everyday

Salut

( https://www.youtube.com/watch?v=U1ei5rwO7ZI pentru toti iubitorii dak jtiti ke zik )

Toti mergem la party cand ne plictisim..toti mergem cand nu avem ce face sau mergem cu gasca (cei care nu au prieteni / gasca...I FEEL YOU BRO)

Dupa o mie de ani de cand nu am mai facut party-uri m-am gandit sa fac si eu unul sa mai vad si eu ce lume mai e pe stardoll..
Nu a fost nimic ciudat
A venit Raulgott care mi-a mai tinut asa de urat ( desi iesea non-stop si intra iar si IAR iesea si IAR intra SI IAR SI IAR SI IAR nu conteaza !!! Sa mai vi, Raul )
Dar..a mai venit si mihaela21ras
SI DE AICI INCEPE MINUNATUL TUTORIAL

PASUL 1)
Baga-te in seama cu cine nu suporti
Se apropriase de mine si ma intrebase de ce nu o dau afara, eram gen wtf cine esti


PASUL 2)
Daca te iei de cei pe care nu ii placi IA-TE SI DE RESTUL



ASA ITI FACI PRIETENI, TINE-O TOT ASA !

PASUL 3)
Fa greseli gramaticale
Fa ca lumea sa iti atraga atentia,dupa ce o fac SA II INJURI SI PE EI, DAR SI PE LIMBA ROMANA


Atentie, sa puneti si punctul la sfarsitul proprozitiei, ca sa pareti duri si periculosi..

PASUL 4) 
Schimbati subiectul vorbiti despre desene animate


PASUL 5)
Revino la injuraturi


PASUL 6) 
Povesteste lumii ce iti place
PASUL 7)
Aproprie-te de persoanele care nu le placi ( in cazul meu ea s-a apropriat de mine )


Desi la inceput am crezut ca e lauratimis ( BFF FOREVER LAURA TBX ) apoi am vazut numele si am vazut ca e 21ras
Postarea asta, ca si celelalte sunt niste glume proaste, nu trebuie sa le iei in nume de rau




Vreau sa aclarez ceva  
Este INTERZIS sa folosesti limbaj licentios in party-uri,acest lucru poate duce la stergerea definitiva a contului,ganditi-va ca sunt si copilasi mici pe joc care vor sa isi faca prieteni si sa socializeze si tu vi si le spui alea,nu va bateti joc de site,respectati regulile si fiti cinstiti
Nu ti-am dat report,desi meritai pentru bataia de joc adusa membrilor din party-ul meu
Va pwp si va besk
Fiti fashion!!!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu