duminică, 9 noiembrie 2014

Te quero amigo cititorigo

                                              
                                                                  Draga cititor,

Ma uitam pe pagina lui Ada_iubirea,si ca de obicei o raza de curcubeu (da,de curcubeu) a rasarit prin tavan.
ADA VORBESTE ITALIANA ACUM !
DA,DA.ITALIANA.

Asa ca m-am gandit sa fac o "analiza" a comentariilor.De ce nu ?
Mai intai te anunt ca s-a despartit de iubirea vietii ei si s-a cuplat cu un Latino Lover ,cu patratelele mai in 3D decat un film Horror si cu un trandafir minuscul in gura.Cu sprancenele lui Cara Delenvinge si cu buze albe,ti-l prezint pe MI AMORE : 


Prima data cand am vazut aceste mesaje m-am speriat.
"NU MAI E ADA ?"
Trebuia sa imi dau seama ca ":*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:* ti amo" e exact ca ":X:X:X:X:X:X:X:X:X te beskh" ...


"Criza"
AHAHAHAHAHAHAHAHAH
Ai stardollari pentru 100 de perechi de sani in stardesign dar nu ai 10 stardolari pentru un Starbazar decent.


OMG DA E SUPERBA am ramas fara cuv--


Asta e unul din cele 1000 de mesaje (NU EXAGEREZ) de "ti amoooo " "ti amoooo amoreeee".Parca mai enervante decat "te beskh" "ba nu euh mai mutlhhhhh :XXXXXXXXX"


ADA COME COSE CINE ALA DE PE CHAT ?....MA INSHELATI TU PE MENE CUMVA?




Ada : Cand eram mica,prietenele imi spuneau Adutza prinde putza.Ce rele :(:(:(:(:(:(:(::(:( :XXXX



Inca una din NUMEROASELE sysuce :*:*:*:*:*:*:* <3333333


Cititorule,tu ce parere ai despre asta ?
Mor de nerabdare sa imi scrii.

                                                       Love,MissLia.liana

                                                   



2 comentarii:

  1. ce romantic,ii da mesaje de 'ti amooooooooooooooooooooooooooo'' de 67 de ori pe zi <3 ke fr0mosh :**

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur Liuto ca ti-ai facut timp sa postezi , e cel mai bun blog din Romania legat de stardoll ceea ce e de bine. As vrea sa mai postezi si tu topul `` rusinica `` si ce mai obisnuiai tu sa postezi .

    RăspundețiȘtergere