sâmbătă, 8 noiembrie 2014

ANUNT

                                 Sunt mai bipolara ca Harry in fanfiction-uri (fanii inteleg)

Stardoll-ul nu ma mai pasioneaza ca inainte.
Asa ca predau stafeta blogului altcuiva.
Nu oricui,totusi (scuze Evangeline pwp).
Imi pastrez si umorul de scorpie,dar si blogul.
Dar cineva o sa mai scrie impreuna cu mine.
Si sa nu va aud cu lucruri de genul "Acum iti scriem noi postarile ?".
Fuck off,pana la urma eu va fac faimosi daca va fac scriitori,sa recunoastem.
Revenind la idee.
Daca vrei sa devii scriitoare,tot ce trebuie sa faci este sa imi trimiti pe Stardoll un mesaj cu o postare.
NU vreau sa vad postari de gen "Evangeline" sau "Tutorial de makeup".Te rog,nu.
Voi alege 2 castigatoare.
Concursul se termina saptamana viitoare,Duminica.
Multa bafta !

P.S : M-am uitat la statistici si ma asteptam sa vad doar 100 de vizualizari pe ziua de azi,din moment ce nu postez.Dar am observat ca sunt defapt 600,ca inainte.Multumesc mult !


                                                                                       Xoxo ,
                                
                                           

Un comentariu: