duminică, 16 noiembrie 2014

Adevarul doare ?

Draga cititor,

Azi am primit un mesaj de la un cont fals,prefacandu-se ce e Evangeline (a.k.a Eva)

Ma gandeam ; cat de multe conturi false,nu ?
Adica,toate sar la gatul lui Tama pentru nimic,eu o cunosc si chiar nu e "o scorpie,mai rea decat Callie Stardoll sau fooooooooooooooooarte rea" .

Am descoperit contul asta fals,TheEnd1 .Ma gandeam,INCA un cont cu injuraturi.Culmea e ca persoana care scria ironiza conturile false,intr-un mod mai bun decat mine,presupun.

Noua moda in conturi false este,aparent,sa spui "Adevarul crud" despre cineva.Pf,prostii.Oricum,am gasit cateva conturi false despre care TheEnd1 vorbea :

1.AdevarulDoare




Nu inteleg de ce ma mai mira.Mereu aceleaesi persoane,aceeasi acuzatie,ca e o scorpie.Pe bune,altceva nu mai gasiti ?

"Acele fete care sunt fff idioate"

Cam ca si contul tau ,care e fff fals (cu 4 "f" ) ?

2.WoW.BizZ.Ro



Asta mi se pare EXTREM de ofensiv.
Sunt destul de sigura ca Alex nu e gay sau bisexual,asa ca nu inteleg de ce il critici ?
Si chiar daca ar fii fost,doar dai dovada de rasism spunand asta.
Daca as fii in locul lui Alex,as face orice imi sta in putinta sa o fac de ras.
Da cititorule,stiu,sunt o scorpie malefica,dar cui ii pasa ? Mie nu.


Nu doar ca il insulta intr-un mod demn de rusine (pentru ea ).SERIOUSLY WOW BIZZ WTF .



Totusi,sunt 100% sigura ca o cunosc.Imi dau seama dupa cum vorbeste,e clar ca ori apartine Grupului Vesel (Pitipoance) ori o cunosc.Habar nu am,nu prea sunt buna la ghicit persoane,oricum.

Tu ce parere ai despre asta ? Mor de nerabdare sa iti aud parerea !

P.S. Mi se pare mie sau noul cont al lui Florin (Palatinus) arata genial ?Doar eu ?



P.P.S : Iti poti da seama cine va fii fata blogului StardollFunGossip ?



                                                                                           Love,

                                                     
MissLia.liana

4 comentarii:

  1. Logic ca stiu cine va fi noua fata a blogului,dar pastrez secretul,sa nu stric surpriza =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut,Lia, Sunt brave778. și te rog să îmi accepți cererea de prietenie. Mă ofer voluntară pentru a fi scriitoare pe blog. Am pregătit un articol foarte interesant.

    RăspundețiȘtergere