duminică, 21 septembrie 2014

Or nah ?

The end ...
OR NAH ?

Voi incepe postarea asta cu meme-ul meu preferat * love yah * .


Deci mi-am dat seama ca ..... nimic.
Pur si simplu stateam in pat invatand la chimie si m-a lovit o idee.
Care o sa ma ajute pe mine,o sa va distreze pe voi,si o va oftica pe Evangeline .
Revin cu blogul.
Daaaaaar ....
Site-ul ramane acelasi.
Dar totul se schimba.Aspectul,postarile,topicile.Toooot.
Postez saptamanal in timpul scolii .Scuze.
Prima postare si aspectul vor aparea saptamana viitoare,duminica.Keep in mind !

P.S. Schimb si semnatura (lool)


20 de comentarii:

  1. BINE BINE BINE SI DISQUS?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lesiin =)) Cand am vazut blogul era sa pic de pe scaun :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Liana , ai un stil deosebit , ești de treaba si îmi place super mult blogul tău ! :O ❤️Urmăresc blogul zilnic si totuși îmi pare destul de rău ca nu poți posta des , succes la școala si m-a bucur ca nu te lași ❤️

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci deci deci am mai lucrat la blooog stardollfunnews.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. E ca și cum te-ai fi lăsat,nu mai postezi nimic,nici un semn de viață. E ca și cum te-ai fi lăsatdar ultima postare e cu ”nu mai plec„..

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie imi este dor de ei..
    Chiar nu mai postati? :( Niciunul .. ?
    Si sa nu va suparati ca intreb dar .. de ce ati schimbat blogul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu as posta, dar nu mai e nimeni scriitor, doar Liana. Si n-am reusit s-o prind online pe Stardoll :( Nici eu nu stiu de ce l-a schimbat lel, ca era mai bine cum era inainte

      Ștergere
    2. Da, si mie imi placea mai mult inainte.. :(
      Dar ca tot veni vorba, de ce nu mai sunteti scriitori? Oricum, sper sa revina totul la normal pentru ca iubesc blogul asta si nu vreau sa se termine asa. ♥

      Ștergere
    3. ...Imi pare rau sa-ti spun, dar Liana mi-a spus ieri ca se lasa de Stardoll si de Blog pentru ca s-a plictisit :/

      Ștergere
    4. Ce sa mai.. Imi lipseau vestile proaste. :(
      Blogul asta era singurul lucru care ma mai lega de Stardoll. Daca blogul nu mai e, pa pa Stardoll. :P
      Dar totusi .. n-ai putea sa continui tu cu blogul daca Liana nu mai vrea? Scuze daca e o intrebare tampita, dar imi pare prea rau de blog. T_T

      Ștergere
    5. Mi-a zis ca o sa ma puna si o sa mai caute pe cineva, dar dupa a iesit .-.

      Ștergere
    6. Ok, mersi ca mi-ai spus.

      Ștergere
  7. Lia mi-a zis ca va face un concurs pentru blog... Adica cine castiga va primi blogul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca scriitorii care au fost pana acum erau perfecti. :/
      Nu-mi place deloc ce se intampla...

      Ștergere