vineri, 19 septembrie 2014

The end ?

                                                            Ultima mea postare .

Intradevar,ma las de blog.
Si de Stardoll.
Pur si simplu ma plictiseste,iau blogul ca pe o obligatie si nu ca pe o placere,ca la inceput.
Nu pot posta deoarece nu vreau sa folosesc calculatorul in timpul saptamanii,am mult de invatat,trebuie sa ma pregatesc pentru examene.
Voi mai intra uneori pe Stardoll .
Nu voi sterge totusi blogul,am amintiri superbe cu el si il ador.
Imi pare rau pentru Elena,care nu a apucat sa scrie decat o postare,in opinia mea este talentata si este mult mai priceputa decat falsele pustoaice de 8 ani ca de exemplu Evangeline,etc.
Daca vrei sa tii legatura cu mine putem vorbi pe Wattpad,Twitter sau Instagram.Nu,nu am Facebook si nici nu vreau sa imi fac.
Wattpad : @Psyhoticer SAU @Bubbles_xxx ( contul meu si al Luizei )
Twitter : Lia4SD (contul de stardoll)
Instagram : Bubbles_stuff ( e un cont facut aseara deci nu am nici o poza cu mine )
Ca ultim cuvant,va voi lasa cu semnatura mea veche ,selfie-urile Kolei_14 si evolutia mea .
EDIT : Am un mesaj pentru toooooaaaate fetele false *cough cough cough* *evangeline* care m-au copiat si ma copiaza si sincer , ma vor copia in continuare pe mine si pe blogul meu.Imi era rusine sa scriu pentru ca sunt o persoana decenta dar m-am gandit ca pana la urma oricum nu ma intereseaza,asa cu nu m-a interesat niciodata de parerea altora.Deci revenind la mesaj  : 馬鹿 ( baka ) . Nu o sa intelegi fara Google Translate si ma bucura faptul ca pentru 5 secunde te vei simti ofensata chiar daca evident,nu stii ce inseamna.








                                                                                                    Believe ^^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu