miercuri, 17 septembrie 2014

Cum să: - Îţi schimbi ţara.


Helăăăăăăăăăăău oameni.

Ştiu, ştiu nu am postat de o veşnicie. NU MĂ BATEŢI, N-AM ŞTIUT CE SĂ POSTEZ :C

Probabil mulţi aţi vrut să vă schimbaţi ţara ca să câştigaţi CoverGirl sau ce mai ştiu eu ce.. =))

Păi, mă uitam pe YouTube şi am găsit tutorialul ăsta genial :3


Dacă nu prea înţelegeţi ce zice vă traduc eu:

1: Crează un cont nou (TREBUIE SĂ AIBĂ ACEAŞI PAROLĂ CA ŞI LA CARE VREŢI SĂ SCHIMBAŢI ŢARA!)

2: Du-te la setări.

3: Deschide o nouă filă şi intră şi pe el pe Stardoll "lol"

4: Deloghează-te

5: Intră pe contul principal şi mergi la setări.

6: Mergi înapoi la prima filă.

7: Schimbă ţara pe care o vrei şi salvează.


Atât a fost :3 La mine a mers şi chiar căutam de mult un tutorial de genul xD

Dacă aveţi întrebări lăsaţi-le mai jos în comentarii! :D

Ne mai vedem!

XoXo, aluizave

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu