sâmbătă, 13 septembrie 2014

Glam or Sham

Buna,saptamana asta am vazut foarte multe outfit-uri wow si pot spune ca mi-au placut mult.Pentru saptamana asta am ales 7 fete si 1 baiat cu outfit-uri care mie mi-au placut foarte mult si sper sa va placa si voua :).

Incepem cu Gwen_Wonderaria care are un outfit frumos,imi place ca e ceva lejer si pot spune ca apare din nou la Glam or Sham cu acele cizme care le ador dar si acel catel :x

Urmatoarea este PortocaliuSore care m-a surprins placut cu noul ei look.Are un outfit foarte simplu care imi place mult.

Sasubianca ca de fiecare data ma surprinde cu tinutele ei casual.Ador foarte mult blugii boy friend jeans pe care-i poarta :).

BlueWill si-a schimbat stilul complet si nu am cuvinte.A renuntat la stilul grunge si la culoarea pielii alba si a optat pentru cea ciocolatie si un stil chic.Imi place foarte mult o felicit pentru aceasta schimbare wow.

Elena_Del a creat o rochie care imi place la nebunie.Rochia din cate vedeti este lunga dar ce poarta ea e e o rochie scurta Callie si una Pretty n' Love.A iesit o rochie foarte superba si chiar imi place foarte mult :D. 

Liutza03 are un outfit simplu si pot spune ca ador acei pantaloni dar si sandalele.E un outfit lejer cu care poti iesi cu prietenele.

Chicroxystar ca si liutza03 are un outfit simplu.Ador acele platforme ^^.


Raulgott a optat pentru o tinuta eleganta care imi place mult.Ador foarte mult peruca lui :))

Sper ca v-a placut pe cine am ales si ne mai vedem.Pa :*
        
                                                                                           Elena ^^






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu