duminică, 24 august 2014

Nu-i nimic, nu renunta, conturile fake vor castiga!

Saluuuuut! Deci astazi ma uitam la castigatorii starmovie, party planner, covergirl... V-ati prins voi. :)) Si am vazut castigatorul la Best Starmovie, alexbang57

Si ce surpriza! El a castigat si Party Planner. (Am avut screenshot cum intrau conturile la petrecere dar le-am sters.)Asam. Si cum asta e noua moda cu conturile fake am verificat si comentariile de la Starmovie. Si am gasit asta:



                                                                            
Deci conturi fake din nou. Se pare ca numai asa se pot castiga concursurile pe un JOC. E doar un joc... Un joc ar trebui sa fie jucat pentru a te relaxa nu pentru cearta, conturi, etc. Dar unii se simt mai bine cu mii de conturi cu care castiga un trofeu si un award virtual.
                                                                                
P.S: Maine apare prima captured asa ca fiti pe faza!!! 
Atentie!!! Aceasta postare e dedicata tuuuuturor care folosesc mii de conturi pentru a lua ceva :)

                                                                                  Raul. xD


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu