sâmbătă, 23 august 2014

I'm back

                                                               Heeei :)



NU,NU M-AM LASAT DE STARDOLL LOL.
Am fost pedepsita 2 saptamani (poveste lunga) si apoi am fost o saptamana in tabara.Dar acum am revenit cu o postare *yay* .

Exista atatea conturi false si inutile pe Stardoll ... unul dintre ele poate fii StarPaparatii.
Arata cam asa :


Si prezentarea ei cam asa :


Si albumul,in care o injura pe Ada dar isi face poze cu ea la petrecere :












Un alt specimen poate fii Nebunealaa care are o prezentare lunga si ciudata lol (eu am pus pozele de ieri,astazi a pus alte fete in prezentare )















Mi se pare ca am ratat o curva dar nu sunt sigura ...

Si nu in ultimul rand,Ask.fmm,care le pune tuturor intrebari in GB ca la Ask.Fm si dupa se preface ca stie tot despre toata lumea.Evident,toate s-au adunat la el in GB incepand sa il intrebe "Ce stii despre mine ? ; Despre mine ce stii ? "


S-ar putea sa fii primit si tu un mesaj de genul asta :


Si normal ca nu il poti ignora,doar uite ce sexy e :


In prezentarea lui scrie asta :




"Copii obsedati de "gramatica" si "limba romana" care ii corecteaza pe toti dar ei fac greseli colosale"
Ouch.
Nu stiu daca se referea la mine dar este evident ca la mine se referea (chiar daca nu fac multe greseli gramaticale lol ... sper)


P.S. : Evangeline a revenit ?! Cat a stat frate in Paris,o luna ?


Si te cred si eu ca are nevoie de cititori sa aleaga cine se imbraca bine ca ea nu prea se descurca :



                                           XOXO ,



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu