marți, 26 august 2014

Glam or Sham

                                                                 Heeei :)


Saptamana asta am vazut muuuuulte papusi cu tinute wow,deci hai sa incepem.
Incepem cu o tinuta extraordinara,si am realizat ca nu a aparut niciodata la Glam or Sham dar nu imi dau seama de ce :/ . Chigigirl :



Urmatorul e Raul,care arata genial cu noile haine de la Pals :


GladisK are o tinuta simpla,dar perfecta.Ador modul in care a ascuns restul lantului cu peruca.


Funky_chrys si Leona7820 arata superb in YH . (Si nu stiu daca a fost intentionat dar Chrys avea un catel langa el si azi e Dog Day oww)




Pisicutzkitynut are cea mai tare idee posibila.Fata asta este geniala.


DiamondTessy a devenit rapid una dintre persoanele mele favorite cu o papusa cute :


Kappque.EmO mi se pare papusa care se imbraca cel mai bine din Romania,jur.Are tinute atat de geniale,si totusi este criticata de foarte multe persoane pentru nimic. *O*



Ultima dar nu cea din urma,Gwen_Wonderaria are o tinuta draguta,dar puteam sa traiesc si fara geanta aurie. (si ea are un catel si nu stiu daca e intentionat dar e Dog Day owwww)




                                   Xoxo, 
                                            





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu