sâmbătă, 27 decembrie 2014

Ti amo mi corason Berti :* :::::* :****

Ma uitam prin suite-ul Adei (Ada_iubirea) pe care probabil toti o stiti .

Si daca o stiti pe ea,il stiti si pe Berti (TiAMO-AMORE) , a.k.a noua achizitie a Adei .



Deci ma gandeam sa va arat si voua cateva lucruri din suite-ul ei . 

Dar voi incepe cu un mesaj superb de dragoste intre prieteni pentru ca mna,nu am cum sa nu va arat cat de mult se iubesc fetele astea :* :::::::* :****** 




(tesoro = comoara ) 

Pentru inceput,va voi arata tinutele ei superbe,mai pe scurt un corset si sosete :





Si din moment ce asta e noul trend am incercat si eu :/ 

(SFAT DE LA KOLA_14 : CU CAT MAI SCURTA CU ATAT MAI BINE )



- REVENIND -

Am ajuns in bucatarie . Totul era okay pana am vazut un detaliu mirific la papusa ei :


Nu vezi nimic ? Uite-te mai aproape .



DA,CERCURILE ACELEA SUNT PUSE ACOLO NEINTAMPLATOR.

Si culmea e ca sunt facuti de corasonul ei ,TiAMO-AMORE .

Ati auzit baieti ? Astea da cadouri de craciun !

Adevarul este ca sunt acolo de mult,doar ca nu le-a observat nimeni .



Daca tot ne uitam la doll-ul ei,i-am dat hainele jos pentru a vedea mai bine tatuaele alea ca prea mistho sunt bby :x:XX


Trec peste tatuajele cu labutele de catel (probabil lasate de Berti) si .... pisica aia acolo jos .

DOAMNE CUM SUNA ASTA .

Dar totusi,daca te uiti pe mana stanga poti sa vezi foarte usor ca are un tatuaj pe care scrie "BERTI " ,langa doua inimi .


-RECLAMA-

IN CURAND

INTR-O LUME

IN CARE ADA SE IMBRACA LA FEL DE ORIBIL

DOUA INIMI

O IUBIRE


In curand pe micile ecrane 


-REVENIND-

Ca tot vorbeam de iubirea pentru Berti,am pastrat CEA MAI BUNA CAMERA la sfarsit.


....

....

.....

CUM SA PUI FRATELE MEU "BERTI " IN BRAD ?

Pe bune acum,dragostea asta este dusa la extrem .

P.S. Si-a tras Federico blog ,si acum vorbeste IN EXCLUSIVITATE despre conturile false .

*Stim cu totii ca Federico = regele conturilor false *

Dar in opinia lui,un cont fals este doar "un cont care este sters,care este inexistente.Un cont care reprezinta un membru activ mai mult sau mai putin " *adica doar atunci cand concureaza vreo prietena la NCG* "Nu poti supra numi un cont existent , cont fals "

CE PROFUND FEDERICO .
CE PROFUND .

Nu am nimic cu conturile false sincer,doar ca e enervant sa vezi persoane care se lauda cu trofeele luate cu conturi false , sau care candideaza peste alta persoana care a candidat cinstit .



Mor de nerabdare sa vad CE MAI POATE SA FURE DE LA MINE ,ca deja a luat 2 foste scriitoare de pe blogul meu SI m-a intrebat si pe mine daca vreau sa scriu.Au trecut 3 ore si are deja aceeasi fosti scriitori.

Nu m-ar mira daca maine o vad pe McCookie,Raulgott sau pe Kappque.EmO ca "Noua echipa a lui Federico "  . Nu m-ar mira daca ar pune-o si pe Evangeline la scriitori.ECHIPA COMPLETA . *emoji laughing*

8 comentarii:

  1. Moooooooor :))) Tu vorbesti draga,tu nu vezi conturile cand pe folosesc prietenele tale :P
    Nu ti-am copiat blogul , draga :P
    Puteam sa pun si alti scriitori dar ei erau online si spun eu ca sunt mai buni ^_^

    Daca ai sti ca sunt altii care au peste 1000 conturi de pe care se voteaza :P
    Eu am doar 180 :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te-ai facut de ras singur, jur =)))) si,apropo,gramatica pls :'(

      Ștergere