luni, 29 decembrie 2014

Interviu cu Kola_!4 ♥



De curand,Kola_!4 (da,acum foloseste "!" in loc de "1") s-a plans tuturor ca nu mai apare pe blog .

"DAR OAMENILOR LE PLACEA DE MINE !!11!1!1! "

"Ba nu,lumea radea de tine ! "

"Lumea radea CU MINE !!VREAU INAPOI PE BLOG  "

"Bine,Kola.Iti iau un interviu daca vrei ."

"Acum mi se spune Kolz.DOAMNE,RAMAI LA CURENT CU TRENDUL LIA "


L : Salut !

K : salz

L : Kola,imi pot spune cateva lucruri despre tine ?

K : Am ochii de migdala privirea mea te omoara ;x 
 Invidia doare,sunt prea tare , timpul se scurge in reluare =P
Traiesk intr-o lume perfecta fiecare produs are o eticheta =]

L : Okay ...
     Persoana preferata de pe Stardoll ?

K : Doamne deci eu am mai multe dar o ubek pe Lauratimis,te pup mami :::**

L : Ce parere ai despre cuplurile pe Stardoll ?

K : Deci eu sunt 110% de acord cu ele =]]] Nu le inteleg pe ******* astea fara viatha care nu vor iubith ;x

L : Cum ti se pare ca se imbraca Ada_Iubirea ?

K : E frumy,tati =X E idolul meu in moda .

L : Ce te sperie ?

K : Dragostea si iubirea ;( :X

L : Dar sunt aceleasi lucr-

K : NU MA MAI INTRERUPE

L : Porecla ta ?

K : Sw33t_papusika

L : Cum ai aflat de Stardoll ?

K : Eram pe Facebook si mi-a aparut un mesaj si m-am gandit ca "NEAPARAT TREBUIE SA IM I FAC CONT",pentru ca eu am o cariera de design in fata si asa ma modernizez ;x

Ah si pentru ca imi fac syse =]]

L : O intamplare ciudata de pe Stardoll ?

K : Am fost odata la o petrecere si cineva nu a vrut sa fie cu mine ;c

Se intampla rar sincer =[
 
L : Care ar fi reactia ta daca ai lua NCG ?

K : Ce inseamna NCG =]]] ?

L : Cam asta e tot interviul . Un mesaj pentru cititori ?

K :SA MA VIZITATI SI SA IMI LASAT MESAJE IN GB CA DACA NU VA OMOR CU MANA MEA :**** pwp



5 comentarii: