vineri, 27 iunie 2014

Evangeline ?

                                                               Salut ! :3



De curand am vazut un nou blog numit "Rumors of Stardoll".
Facut de Evangeline.
Nici macar nu stiu daca pe ea chiar o cheama asa,ca nu are destul curaj incat sa scrie de pe contul ei.
Dar macar sa scrie lucruri adevarate,frate =))
Priviti :




Frate,sunt impreuna?De ce?Ca isi fac poze si isi trimit pupici in Guestbook ?
Deschide ochii si afla ca in lumea de pe Stardoll nici nu mai stii cand sunt prieteni si cand sunt iubiti :/

Oricum...
Au aparut suvitele noi,SI EU LE IUBESC !
Sunt mult mai realistice,si parca e mai usor sa lucrezi cu ele,si nu cred ca mai trebuie sa mentionez,SUNT MAI IEFTINE !
Adica tot un stardolar costa,dar o peruca normala in stardesign-ul vechi costa cam 50 sd,cand una in stardesign-ul nou poate costa chiar si 20 sd xD
Eu cel putin am renuntat dupa cateva ore in care am realizat ca nu prea am talent,dar din fericire s-a inventat Starbazaar-ul :









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu