duminică, 29 iunie 2014

Ana_star14 - Scammer ?

                                                         Salut :) !



Mai tineti minte postarea in care v-am spus despre cearta dintre Arki. si Ana_star14,dar nu stiam de ce s-au certat ?
Daca nu,o poti vedea din nou aici : Cearta intre Ana_star14 si Arki ?
Am aflat de ce s-au certat.
Arki. a postat asta pe pagina ei de Facebook(pagina Stardoll) :


"Ok.Deci practic,seara trecuta am vrut sa ma loghez pe contul de Facebook si acest mesaj apare spunand "aceasta adresa de email nu apartine unui cont".Si eu eram ceva de genul hmm,asta-i amuzant.& m-am uitat inca odata la email dar era scris perfect.Am repetat parola,incercand toate calculatoarele si browserele mele diferite.Atunci am inceput sa ma panichez.Am inceput sa ma uit pe pagina de ajutor a facebook-ului,ceea ce a fost de mare ajutor.Mai pe scurt,am descoperit ca pagina mea a fost spart si sters,de nimeni altul decat Stefan.SD (Stefan.SD e pagina oficiala a lui Ana_star14 de Facebook).Ma gandesc cu scarba ca eu chiar am vorbit cu el...am petrecut timp cu el.Este un hacker,un scammer si un egoist nenorocit (cuvintele ei,nu ale mele :-j ).Nici nu va pot spune cat de mult il urasc in momentul asta.Si daca unul din ei citesc asta-ma refer la Hassan sau Stefan,va rog sa stiti ca EU spun asta.Am toate informatille de care am nevoie.Practic eu nu doar spun asta.Daca ai peste 10 ani,esti eligibil pentru pedeapsa criminala a unui hacker.Eu niciodata nu am dat DELOC informatiile mele si am fost 100% atenta cu protejarea intimitatii mele.Eu inca  nu am nici o idee cum a intrat pe contul meu,deci sunt foarte ingrijorata ca ar putea ataca din nou."

Wow.Multi ii tin partea lui Ana_star14,acuzand-o pe Arki. de minciuna si spunand ca Stefan nu ar fii in stare de asa ceva.
Sincer,nu prea ma pricep mai deloc la Facebook,dar nu imi amintesc sa iti fii spus PAGINA celui care ti-a spart contul.Haide,mai :/
Dar poate ca si Arki. are dreptate,e foarte posibil ca Stefan sa ii fi spart pagina,desi chiar nu avea motive.Era si el faimos,si avea si el bani.Nu prea avea de ce.
Ana_star14 inca nu a comentat mesajul si si-a inchis guestbook-ul pentru o vreme(asta sau m-a blocat pe mine,lol).

Tu pe cine crezi?Pe Stefan sau pe Arki. ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu