luni, 30 decembrie 2013

Veşti bune, veşti rele, şi... What?!


Bunăă!

Am nişte veşti... Cu care să încep? c:

Deci... Vestea bună e... STARDOLL A ÎNCHIS ACEL HACK PENTRU PERUCI ÎN 2 STARDOLARI :X

Dar... De ce nu au şters şi persoanele care foloseau acel hack? .-. Eh... Mă rog,

Şi ia uitaţi:

Cum doamne vinde jacketa de la Channel DACĂ ÎNCĂ E ÎN MAGAZIN?! Mda... Încă un hack, şi cu ajutorul acestuia poţi vinde unele lucruri încă valabile din starplazza... Şi uitaţi-vă la ochii ei, plus, am mai găsit şi de culoare albastră, sau mov.. Eh, tocmai am auzit că contul acestei fete a fost şters, (Ador să  găsesc subiecte interesante din comentariile de pe Underneath Stardoll) :))

Nu am terminat cu veştile bune :D,

De acum încolo vom avea: Vinerea surprizelor, şi Duminica competiţiilor :3

Ce înseamnă asta? Păi, Vinerea vom avea o surpriză ce va dura până Sâmbătă, iar Duminica vom avea un concurs de sfârşit de săptămână, :D (Voi vedea eu ce fel de concursuri)

Iar în fiecare zi, vom avea câte un premiu zilnic fie în stardolari sau starcoins.

Asta dacă ne aduceţi câte un membru să ne viziteze blogul :D

Ei bine... Cam atât am avut de zis. Ne mai vedem! :*

XoXo, aluizave.

2 comentarii:

  1. Hack-ul asta nu este ceva deranjant,de ex. colectiile LE care tin o groaza,si vrei sa le vinzi :)
    Si ochii la fel,desi cam arata ciudat :/
    Si mi se pare mie sau avea un par nou :/ ?

    RăspundețiȘtergere