duminică, 29 decembrie 2013

Sindromul Arki.

                                                 Salut!

Oh haide,toaaaataaa lumea o stie pe Arki. : cea cu un canal de tutoriale pe youtube,peruci geniale,si look de barbie.
Si da,cu totii o iubim,dar de ce unii o copiaza ?!
O incercare (esuata) este Irak.
Pana si Arki. i-a scris asta: "well, you tried to copy me, but you failed. So I don't really care."
Oh doamne,cat de genial poate fii sa iti scrie Arki. in gb,uh?Eu incerc asta de cateva luni si nu reusesc xD
Un raspuns destul de stupid (fara suparare) din partea lui Irak. : "SSSSSSSSSSSSSSSSSSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII PUL|A COPILA RETARDA 0.0
Uitati-o pe Arki. :

















Si acum uitati-o pe Irak. :
Uite-o si pe LoryLoreena (care acum si-a schimbat stilul) :
Si bella.malli(dar care acum si-a schimbat stilul,asa ca a trebuit sa il iau dintr-o poza)
Bai,ca sa nu spuneti ca sunt rea,paaaanaa si eu am avut sindromul Arki. ,dar doar la machiaj (si asta de muuuult) :
Ah,scuze,le-am incurcat.Eu m-am luat dupa Lady Gaga.
Oricum,sunt o grooooooaza de fete care ii "fura" stilul,dar pana la urma,sa se ia de mana cu Simona, hai sa punem alb in coltul ochiului,nu-i asa Simona ?





6 comentarii:

  1. Şi eu folosesc chestia cu alb în colţul ochiului... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu,si eu,dar ma refer la ele care au copiat si ochii,si buzele :))

      Ștergere
    2. Totuşi, coolgirldidy nu cred că o cunoaşte pe Arki. :))

      Ștergere
  2. OMG OMG. Sunt celebra. Ma bucur ca mai pus la ,,Sindromul Arki.'' Ce treaba ai tu,cu noi. Nu te-am injurat Absolut nimic Esti 0 esti nula. (sunt irak.)(Alexandra).Bravo mie,ca arki. mi-a comentat in Guest Book. Ce te chinuii atata, ? I don't know.Ok.ok ,Contu acela irak. a fost furat. da si mi-am facut altul ,,swwaagger.'' :3 Poti sa ma critici cat vrei,Dar nu o sa iti iasa. Pana la urma cine e arki. ? . Si ai pus si chestii false despre mine. Cine te crezi ? . Of Doamne generatia asta de Ca|cat. -.-

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ugh dar totusi voi sunteti si mai penibili sa incercati sa le copiati. Tu esti 0,nula,ok? Ca te mai dai si drept baiat.Stiu eu mda -.-

      Ștergere
    2. Hehe,mersi pentru o vizionare :3

      Ștergere