luni, 8 februarie 2016

A.

Hei ! (nu am postat de ceva timp ooops)

Eram pe Stardoll azi si pur si simplu m-am gandit la o postare:
Va voi arata cum sa arati ca un ipocrit ! (nu postez luni intregi dar cand postez......................... postez balarii okay)

PASUL 1.Gaseste persoana pe care sa o dispretuiesti !
P.S. Nu trebuie neaparat sa o urasti,DAR este foarte important sa o faci in toate felurile,okay?Este un pas important in acest tutorial de ipocrizie.Asigura-te sa-i spui persoanei respective de CEL PUTIN 5 ORI ca e o fraiera si ca papusa ei este oribila.

O voi lua ca exemplu pe Summer.Bee.M-am asigurat sa o anunt ca nu o suport :



PASUL 2.LOOK-UL
E nevoie sa ii demonstrez persoanei dispretuite ca sunt un bully ipocrit,deci cum pot face asta ? Ei bine,nu te stresa,am gasit solutia necesara.Ii voi copia literalmente intreaga fata (cu mici schimbari ,sa nu fie prea evident).

In cazul lui Summer.Bee,este destul de usor sa o copiezi.

Asigura-te ca ai trasaturile EXACTE ale fetei :


Machiajul ochilor nu trebuie sa arate la fel,asigura-te ca vei copia doar rimelul si cam atat.Nu vrei sa fie prea evident.


Continua restul machiajului,incercand sa arati aproape ca persoana respectiva.


BONUS : Schimba sprancenele si culoarea pielii.Daca esti un pro adevarat,ridica unele trasaturi ale fetei in sus pentru un rezultat mai misto.



Si esti gata ! Peruca e la alegere,nu prea conteaza.Iti recomand sa ii atragi atentia persoanei dispretuite.Preferabil facebook sau chiar whatsapp daca ai numarul lui\ei.

SI ESTI GATA ! Multa bafta si sunt destul de sigura ca iti va reusi !

P.S Ironia cea mai mare este ca in ultima poza NU este Summer.Bee

P.P.S. Am fost 100% sarcastica in postare.Am ales ideea asta deoarece este un caz des intalnit pe Stardoll,cel putin in Romania.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu