duminică, 19 iulie 2015

10 lucruri despre mine

Heeeeei

Citeam Girl Online (cartea Zoellei),cand mi-am dat seama ca voi,cititorii,nu prea stiti multe despre mine.
Adica mda,ca ma cheama Liana si ca sunt din Constanta, lol,dar asta stie toata lumea.
Deci,sa incepem :

1.Ii ador pe Danisnotonfire si AmazingPhil.Fandom-ul nostru se numeste Phandom,si OTP-ul meu e Phan 



2.De obicei ascult Arctic Monkeys,Ariana Grande,Years&Years,Melanie Martinez,Lana Del Rey,Marina and The Diamonds si Miley Cyrus.


3. Ador sa ma uit la American Horror Story,iar sezonul meu preferat e Asylum.


4. Evan Peters = Bae


5.Prietena mea cea mai buna sta in Anglia,iar ea vine toata vara in Romania (in fiecare an).Trebuie sa vina duminica asta :)

6.Ador Gravity Falls (da lmao stiu ca e un desen animat,dar este destul de intunecat si ciudat pentru un desen facut pentru copii)


7. Cartea mea preferata este Looking For Alaska


8. In fiecare dimineata,am ora de devotional,in care citesc maxim 6 versete din biblie,notand ce am inteles intr-un caiet special.

9.Acum cateva zile,Raluca (Chigigirl) a intrat pe contul Amaliei (Tamagoshi...) si mi-a facut o farsa in care s-a dat drept Ama si mi-a zis ca ei chiar ii place de Raul si imi cerea ajutor.Am aflat ca e o farsa atunci cand Raul mi-a zis ca Raluca a stat pe Tamagoshi.

10.Sunt vegetariana si am 2 caini (pug),Edgar si Piff.
   
                                                                           XO,Lia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu