joi, 9 aprilie 2015

Campanie anti-conturi false ?

Heeeei

Stiu ca am zis ca nu mai postez pana in vara,dar din moment ce e vacanta m-am gandit ca imi pot gasi timp sa scriu :)

Nu stiu daca ati observat (cel mai probabil stiti deja) cine a castigat NCG azi :


Mi-a picat fata cand am vazut,asa ca am vizitat-o.
Evident,7 pagini din guestbook-ul ei era plin de comentarii din ultimele 24 de ore .
Uite cateva :


Hai sa fim seriosi,degeaba te chinui 3 ani daca nu te stie nimeni.
Si oricum minti,pentru ca ti-ai facut contul in 2012 in octombrie,deci aproape in 2013.Nu au trecut nici macar 3 ani de cand ti-ai facut contul lesin xD



Si eu tineam cu Miunii,dar nu e prima data cand un cont fals invinge alt cont mult mai popular.


Habar nu am cum a gresit Ama folosind "lol" hahahahaha (simteam nevoia sa scriu lol dar ar fi fost cam ,uhm,ciudat )


Doamneee frate ori te prefaci ca sa nu te dai de gol sau asa ori ai trait sub o pestera tot timpul asta .Smr cum sa nu stii cine e Miunii .


Daaaaa,si te astepti sa te si credem lmao .In primul rand,cel mai probabil "prietena " ta nici macar nu exista,deoarece in 2010,2011 sau 2012 se castiga usor NCG-ul .Si hai sa recunoastem,nivelul 122 SI royal ?! E imposibil sa nu fi castigat niciodata NCG .


In alta ordine de idei,am descoperit acest cont :




In campania ei s-au alaturat multe papusi cunoscute din Romania,ca de exemplu Sesilea,Miunii,etc.
Altora li se pare o idee inutila :



Altii au sarit direct la scandal,uitand ca in final este doar un joc.



Altii s-au simtit ... 



Iar altii au avut opinii diferite :




Spre surprinderea mea,pentru prima data in viata mea am fost de acord cu Federico :


*se referea la Tara.de.Caacat*



P.S. E cam penibil sa iti faci conturi false ca sa vizitezi pe cineva .

P.P.S Cine se mai uita la American Horror Story ? 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu