joi, 12 martie 2015

Antonia in actiune

A inceput sa imi placa Selena Gomez HELP PLS
Anyway

Ghiciti cine s-a intors ?
Ea\el (nici acum nu stiu sigur)
Unicul\unica
Federico(prietenii ii spun Fernanda)

E destul de faimos pentru faptul ca se "ia in gura" cu toata lumea,face scandal cu toata lumea,ah da si pentru ca ma copiaza teribil.
Probabil 90% dintre voi il stiti de pe blogul meu.Cel mai probabil,la cata "faima" si-a luat de pe spatele meu.
P.S. : In cazul in care TOT nu stii despre cine vorbesc,uite-te aici :


P.P.S : Da,ala e el .Da.Da,stiu.

DAR CEEA CE VROIAM SA ZIC E CA ,

De curand prietenul meu bun Raul a castigat NCG.
Am intrat sa il felicit si cand il vad pe prostul de Federico in GB-ul lui Raul.
Sincer nu m-a mirat aproape deloc lol,el se cearta cu toti prietenii mai dar m-a mirat comentariul lui :


*Antonia = nellyrocks360 ,care a comentat asta in gb-ul lui Raul si care apropo ,parca facea parte din aceeasi "gasca" ... 


*


Calm down Federico,nu ai faima lui Callie.Stardoll sau ceva de genul.
Sa fim seriosi,CINE nu a auzit de Raulgott sau de T-arasz ,srsly acum .
Toata lumea ii stia de muuult.

P.P.P.S : E evident ca tu o adori pe Simona,din moment ce ai copiat-o pana la ultima trasatura din vechiul ei look lool .

Blogul asta are o groaza de vizualizari,si oricine il viziteaza a auzit de Raulgott sau de Ada_iubirea .
In plus,eu nu as rade de faima cuiva,avand in vedere ca tu esti ca celebritatile alea din viata reala care nu au facut nimic,care sunt celebre doar pentru persoana cu care s-au casatorit *cough cough* Federico,esti ca o Kim Kardashian .
Cu toti stim ca acest "Federico" si-a construit "popularitatea lui orbitoare" pe blogum meu.Sincer acum,daca nu eram eu ,lumea inca ar fi crezut ca Federico e defapt fata,si ca o cheama Fernanda.Pe bune,macar putin respect lmao .

P.P.P.P.S : Daca esti baiat,ramai te rog la papusa de baiat Federico,stilul de fata nu prea iti merge tie,avand in vedere ca nu stii sa te imbraci normal :


*rochia aia din spate era pusa de el acolo*

Paaaana data viitoare (ceea ce probabil va fi destul de tarziu) va multumesc pentru vizualizari (y)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu