sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Interviu cu MissLia.liana

                                                  Heeeeeeeeeeeeeeeei

Mai tineti minte anul trecut,cand mi-am luat un interviu singura ?

Da,stiu,foarte ciudat,dar atat m-am gandit ca cititorii blogului nu stiu aproape NIMIC despre mine,deci imi voi lua un interviu .... din nou .

*Drum-rols*

Eu1 : Salut ,Lia.Iti multumesc mult ca mi-ai acceptat invitatia.

Eu2 : Pentru nimic,sunt FOARTE entuziasmata.Blogul e faimos si era cam ciudat ca EU sa nu apar pe el .

Eu1 : Okay,sa incepem cu prima intrebare .Melodia ta preferata ?

Eu2 : Acum cateva luni,am rugat-o pe Emma sa imi spuna o melodie draguta ,deoarece ea stie muuuuuulte melodii geniale,iar ea mi-a recomandat "Sweater Weather " de formatia The Neighbourhood.O uram la inceput,dar acum o ador ( smr ce bipolara sunt )

Eu1 : Cea mai ciudata intamplare ?

Eu2 : Acum 5 minute,cand eram la o petrecere cu Sasha si ea mi-a spus sa caut pe google "Big Sean leaked nu/de/s .Nu vrei sa stii ce vezi ,pe bune.

Eu1 : Oh nu,chiar nu vreau.Bautura preferata ?

Eu2 : Soy Latte .Este un latte pentru vegetariani (chiar daca nu sunt vegetariana) si este delicios.Dar in afara de asta,imi place aproape orice tip de latte lmao .

Eu1 : Persoana preferata de pe Stardoll ?

Eu2 : Vizitez muuuulte persoane . Uneori ca sa vad un comentariu picant din guest-book-ul ei\lui , sau alt motiv . Dar doll-ul meu preferat este mileycoolgirl25 .

Eu1 : Persoana pe care o urasti de pe Stardoll ?

Eu2 : Sasha avea un grup ATAT DE TARE despre toate persoanele pe care nu le agreez.Nu pot sa spun ca le urasc,pur si simplu nu le suport.E ciudat ca acum cateva luni eram cele mai bune prietene,si dupa m-au lasat balta,si dupa m-au lingusit pe privat pentru ca stiam (si inca stiu)de cine sunt amandoua topite.

Eu1 : Okay . Ai schimba ceva la Stardoll ?

Eu2 : Urasc atunci cand o vizitez ,de exemplu, pe Lauratimis si ea vede ca am vizitat-o si probabil crede ca o vizitez din invidie.Daca as putea schimba ceva,as scoate lista cu ultimii vizitatori,chiar daca ador sa vad cine m-a vizitat *evil face * . (okay sunt ciudata)

Eu1 : Pe cine respecti cel mai mult pe Stardoll ?

Eu2 : Evident,pe Ada_iubirea,deoarece eu ,personal,am ras de atat de multe ori de ea,si spre diferenta de Lauratimis a.k.a "Bestia",Ada nu mi-a aruncat nici un cuvant de ura CHIAR daca a avut ocazia.Cine stie ce a zis despre mine pe la spate,dar ideea este ca nu mi-a spus ceva urat in fata .

Eu1 : Cel mai fericit moment ?

Eu2 : Cand mi-a scris Alyn a.k.a "cel mai cool cu 50 de trofee" in guest-book .Glumeeeesc ! Cel mai fericit moment a fost acela cand am realizat ca am toti dusmanii mei la degetul mic .Numai cand ma gandesc la asta,ma simt foarte tare .

Eu1 : Care este idolul tau ?

Eu2 : Tyler Oakley .Pur si simplu il ador,isi suporta fanii si are un zambet extrem de contagios .De la el am invatat ca trebuie sa ma exprim liber,sa imi spun opinia,ceea ce m-a si impins sa imi creez blogul .

Eu1 : A doua cea mai ciudata intamplare ?

Eu2 : Cand m-am uitat la videoclipul acela al lui Federico,atunci cand vorbea despre cineva despre Stardoll dar NIMENI nu intelegea ce a zis.

Eu1 : Ce te enerveaza cel mai mult ?

Eu2 : Ma enerveaza cand intru la o petrecere din Marea Britanie cu Luiza (care seamana cu Iggy Azalea),si toate tipele sunt ceva de genul "OMG I-G-G-Y WHO DAT WHO DAT OMGGGG (Y) "si dupa ma vad pe mine si spun  "Oh my god another Ariana Grande look a like ughhhh " .

Eu1 : Serialul preferat ?

Eu2 : ADOR American Horror Story .

Eu1 : Omg si eu,il ador pe Evan Peters (y) . Okay ,cred ca e de ajuns cu interviul .

Eu2 : Okay.Pa !
 
 
P.S. : Nu numai Raluca e smekhera .Si eu stiu sa arat cool .
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu