vineri, 2 ianuarie 2015

Cele mai stupide prezentari ala Stardoll

Heeeei ♥
In aceasta postare va voi invata cum sa va faceti o prezentare stupida , sau pentru unii "ke@ mai mumoaza prezentare ever =]]]".
Sa incepeeeeeeeeeeem♥







Moomi si tatii s-au speriat de romana ta... :\
Imi iubesc familionul dar ei pe mine no!
Am si sysuri si etc dar m-am milogit la ele sa fie sisuk cu mn pupikei sisuki =] =]]]♥
"Adda_14_Nuttela"
Nu iti mai place untura fa nebuno o dai pe nutella?
Ce-am mai scump pe lume? Am o felie de nuttela! :3
pai mno....untu' e scump... criza
Ham nevasta , ham amanta , is lezbi dar nu ii bai =))
Te poopa mamy cu un kg de saliva Nicoleto :3
"te iubesc pisoiasul meu :*:*"







Ca tot vorbeam de pisoiasi , Ada ne da pe spate cu prezentarea ei , la propriu si la figurat.
"You know my name not my story", dar defapt cu totii ii stim povestea *ahm ahm ma abtin*
"Ti amo per quello che sei! Ti amo perché tu esisti! Ti amo per essere parte della mia vita!" ce face google translate din om...
Trecem peste faza cu Berti ca o stiti deja...








Poza cu catelusu' la party ca eu sunt o catea ca eeel  ne potrivim :x
Si ca de obicei , imensul pomelnic cu sisuk  bro , nevasta , iubiri , baieti , pui si alte minuni din prezentare..si cate o descriere emotionanta la fiecare










Emo  , dar in realitate esti o pitipoanca din grupuletul fericit srs?!
Wattpad : Morcovel- , era sa zic unde gasim noi un morcovel =)))
"I'M A OTAKU
UNICORN "
I'M A CALUT
FERICIT






"Un intelectual rezolva probleme. Un geniu le evita . ;)   " oh serios Laura tu ziceai?
"Incearca sa fi un om de valoare si nu neaparat un om de succes ."
Georgiana descopera intr-un sfarsit google-ul , felicitari *aplauze*
Dar stai ce nu o chema Laura?

  Friends            


#  Anonnimutza ,  mihaela21ras # ♥


Cine se aseamana se aduna , corect?












Si ca de obicei , am lasat cireasa de pe tort la sfarsit.
Tara unicornilor bey , ca pana la Narnia e scump :* P.S. Sa nu ziceti ca Tara Unicornilor e WC-ul public , k?
Ca orice fata de gajca , mijto k ztiluri alese , are ca melodii favorite AUTOBRONZANT pai era logic , bum bum (mi-a venit sakalaka in gand ) , Fata naiva *facepalm* , masca lui Zorro *ce naiba mai e si melodia asta*. 
SIIII CA ORICEEE FATA , NUTELLA E DE BAZAAA beeeeey
"Te asteptam de mult" *fata perversa*


Pupici si speeer ca v-a placuuuut♥ xoxo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu