miercuri, 17 decembrie 2014

STARDOLL,TRĂIEȘTI?

Eram liniștită pe Stardoll și îmi verificam mesajele.. Până când am văzut..asta
ERA SĂ CAD DE PE SCAUN
Am verificat data,să nu cumva să fie de anul trecut mesajul (știu că nu avea cum dar na)
ASTA POATE ÎNSEMNA UN SINGUR LUCRU!
CINEVA MAI LUCREAZĂ LA STARDOLL ROMÂNIA?
S-ar putea chiar ca Star-blog-ul românesc să se întoarcă și să avem și noi o păpușă oficială omg
După un an întreg în care Anca nu a fost..
Sau poate au băgat și ei un translate căci doar na
”Mulțumim pentru raportul pe care l-ai trimis...„
Translate nu poate face așa minuni
Xoxo, be brave

4 comentarii:

  1. Si eu am primit azi un mesaj asemenea, despre Cristinica_Cris . Sunt foarte bucuroasa ca acum vor fi rezolvate si lucrurile care ne deranjeaza pe noi

    RăspundețiȘtergere
  2. Stardoll are servere automate care se ocupa de asa ceva, iar mesajul de la raport a fost deja inregistrat si pentru limba romana.

    RăspundețiȘtergere
  3. wtf vreau sa fiu ceva gen anca,sa scriu pe blogg-ul stardoll romania pentru ca fuck it merit si chiar stiu muuulte care ar putea ajuta la imbunatatirea site-ului

    RăspundețiȘtergere