vineri, 12 septembrie 2014

" 7 Things about me !!! "

"Buna dragii mei,am revenit saptamana asta cu un articol fresh si incitant !!! "

Oh,scuze. Blogul gresit.
Mda,deci dupa cum vedeti Evangelina Jolie a revenit cu un alt "articol " .
Asa ca hai sa vedem 7 lucruri false despre ea *yaaay* :





1. Hei am fost la Paris si acum scriu despre asta pe toate blogurile.

2. Evident ca mie imi place un parfum foarte foarte cunoscut,de firma.
Hai sa mai iau o poza de pe We Heart It cu o tipa tinand parfumul sa creada lumea ca sunt eu.

3. Evident ca eu locuiesc in capitala tarii ca doar na,nu avea nimic sens daca eram de la Constanta... nu ?!?!?!?! *btw eu sunt de la Constanta lol *

4. Merg la coafor si uneori mai tund varfurile dar evident ca eu ma comport ca si cum as fii Katy Perry si imi schimb peruca zi de zi.

5. Ma joc cu lentilele hahahhaahah (dar nu am mai mult de 12 ani ... oops)

6. Cant la vioara pentru ca mnah,daca as fii cantat la chitara era prea boho ... nu ?!?!?!?!

7.Am o pisica si ea imi ocupa majoritatea timpului (e foarte greu sa ii dai de mancare ,stiu) dar in restul timpului imi place sa copiez blogul ala Stardoll Fun Gossip si sa ma prefac ca sunt asa de tare si cool ....

P.S. : Si nuuuu,sa nu imi spuneti la comentarii " Ai fost cam rea in postarea asta " pentru ca hai pe bune,stim cu totii ca asta e adevarul si ca si-o merita,pana la urma blogul ala nu prea ar trebui sa existe.

P.P.S. : O noua scriitoare va aparea la Stardoll Fun Gossip ... este blonda,poarta o rochie scurta,neagra,si ochelari de soare.A aparut la Glam or Sham,si se va ocupa de acum incolo de Glam or Sham si in general,de rubrica de moda.
Poti ghici cine este ?


                     XOXO ,


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu