marți, 5 august 2014

Live cu Raula

                                                              Salut ! :3

Kola_14 a avut azi o invitata speciala,cu care si-a impartasit sfaturile...din nou.
Bietul baiat,ce l-a chinuit Kola. xd





















Kola_14 : "PUNE-L PE TINE FA "
Raula : "Oh,ce bine arata"
"Imi vine bine :>"






K: Trage-i mai sus fa !
K:Perfect.
K: Urmatorul pas sunt pantofii.
R: Uuuuu
K:Tu te descurci destul de bine dar ma rog.


K : WOW ARATI GROZAV !
R : Eu arat mereu grozav :))))


K: SI ULTIMUL TREND.ACCESORIILE.



*Kola ii da accesoriile*
R : Jesus











Mai tarziu ne-am intalnit la o petrecere asa ca am facut un selfie... #KolaSiRaula



      Saptamana viitoare eu,Kola_14,voi incerca sa il contactez pe Federico...shh !


                                                                        La revedere dragele mele,cu drag 
                                                                                                    KOLA_14

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu