joi, 31 iulie 2014

Patrick_red - Comentarii (2)

                                                                 Saluuut ! :3


Scuze daca o sa fie o postare scurta pentru ca am treaba cu NCG + ca sunt racita rau.DAR mnah,trebuie sa postez.
Asa ca hai sa dam o tura prin comentariile pupincurosului (scuze pentru exprimare) Patrick_red



"Perfect simplu sau compus" ?
Perfect Patrick.


In urmatorul comentariu ne intalnim cu aceeasi "Prigory" care continua cu linguseala ...


DAR,DAR,DE CE SA IL SCOTI ?! UITE CE BINE ARATA DICTIONARUL :





Eu nu ar trebui sa am voie sa folosesc un program de editare... :





Dude,nu vorbesti cu Callie sau cu Obama.Vorbesti cu blue_pink11.



Aici s-a petrecut o cearta despre un tip care a fost dat afara de "imitatorii de 2 lei care nu-s capabili de propria p.......ersonalitate"


"Nu baby,am NoteBook in mormant si voiam sa vad ce mai faci,au WIFI gratis,stiai ? :*:*:*:*"


 Intradevar este superb sa vezi catei care se ling :




MANANCI.C*CAT  FA.(scuze pentru exprimare xd)
Iti garantez eu ca in clasa a XI-a nu vorbesti asa :


In exclusivitate,il avem pe Patrtick pioneza !





LIANA ?! Ah nu,Lili .....



P.S. : Felicitari Tama "ne-ai facut tara mandra" cum ar spune Federico xD

Se pare ca Tama CHIAR si-a pus trofeul in cap.VREAU SI EU X(



Din pacate pentru mine,i-am promis ca daca ea castiga eu candidez NCG asa ca ..... urati-mi bafta si LAURATIMIS NU TE BAGA PESTE MINE ITI AJUNG ALEA 6-7 PE CARE LE AI,OK ?! xD

                          Xoxo ,




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu