sâmbătă, 26 iulie 2014

Glam Or sham & How are you wearing the new LE ?

                                                                  Saluuuut :3

Da,da,stiu,Liana a fost fata rea si nu a mai postat de 2 zile.Sorreh.
Dar faza e ca m-am intors cu o postare mai lunga D:
Cu totii stim ca noua colectie LE a aparut.
Mie mi se pare oribila,cei din comentariile de pe USD spun ca "E cea mai rea\urata\oribila\scumpa\ciudata colectie LE DIN TOT TIMPUL. "
Si stiu ce spun oamenii,ca doar am avut si colectia asta :


Dar oricum,am vazut cateva tinute geniale ,asa ca haide sa vedem cum au purtat VIP-urile noua colectie.
Incepem cu Adela_pink96,care chiar daca nu a purtat LE are totusi o tinuta geniala pe care TREBUIE sa o postez.Trebuie,e prea wow :c


Urmatoarea e Elena_Del,care chiar daca a fost declarata de unii cea mai bine imbracata a cam dat-o in bara in opinia mea.


Tinuta in sine e buna,dar pare ciudata combinatia intre pantaloni si pantofi.Pur si simplu nu se pupa :c (lool).

Am vazut-o si pe  McCookie,cu o tinuta inspirata de Kylie Jenner (persoana pe care eu nu pot sa o suport dar trebuie sa recunosc ca se imbraca bine xD ) si arata ge-ni-al :


Dooamne,cum sa nu iti placa tinuta asta.

 Rahzy,papusa care a fost preferata celei mai bune prietene a mea din viata reala pentru muuuuuuult timp a stilat o bluza LE.Sincer ii iubesc tinuta simpla,dar eleganta si ador felul in care a personalizat coafura.Glam !


O noua Iulia Albu apare.O cheama PortocaliuSore si a dat-o in bara raaau de data asta.Unde sunt tinutele alea care te dadeau pe spate ?Purtand un body si platforme inspirate de Lady Gaga,Raluca a purtat o palarie neagra,bretele si o geaca LE inspirata de Chanel.Priviti si voi ce a iesit :


CoolGirlDidy a optat pentru o tinuta simpla,dar care nu da gres.Woah :3


Ultima dar nu cea din urma,Leona7820 a aratat extraordinar cu o rochie sheer si o palarie de la Voile neagra.O-M-G.


ANUNT : Tu cum ai purtat noul LE ? Arata-mi in comentarii tinuta ta si poti castiga o jacheta Chloe si o bluza HotBuys din 2008 (o poti vinde cu 70sd + ) :) .

Mi-am dat seama ca in ultimul timp se poarta sa arati ca Miley,nu-i asa Jake_coolboss & NyCos1 ?



O voi anunta pe kola_14,sigur va fii incantata sa auda asta,si-a pregatit imaginea de Miley de luni :3 !
P.S. : Mi se pare mie sau de cand am aflat cine e ,Evangeline s-a lasat de blog ? Oricum nu cred ca ii duce nimeni lipsa dar totusi,e plecata de vreo 3-4 sapt. ... xD

                     Love,



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu