miercuri, 18 iunie 2014

Şi văd oamenii că nu merge cu cerşitul pe stradă. Şi se mută pe STARDOLL.


Saluuut iepuraşi!

Ieri am fost în oraş. Şi am văzut O TONĂ de cerşetori.. -_-

Am fost şi la o petrecere şi am găsit-o pe Sara.


*Şi văd oamenii că nu merge cu cerşitul pe stradă. Şi se mută pe STARDOLL.*

I-am promis că-i trimit o pătură azi... :)))))))

Am făcut şi puţin mişto de Raul, *Băiatul fardat din faţă, hehe*

Şi am zis că o iubeşte, dar e prea timid să recunoască =))..

Printre altele, a apărut o nouă colecţie limitată Museum Mile *Fashion vs Art*


Uitaţi versiunile reale:

*Special thanks to USD*

Aşteptăm azi şi o nouă colecţie Callie Picks. Doar asta am găsit momentan:

Am găsit versiunea reală a colierului... Sau eşarfei... *n-am idee cum să-i zic*
 Christian Dior S/S 2014


*Again, special thanks to USD*

Ei bine... Ne mai vedem!

XoXo, aluizave

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu