sâmbătă, 21 iunie 2014

Interviu cu cel mai bun prieten *Blue_Raul69*


Saluuuut motănei şi pisicuţe!

Azi îi luăm înterviu lui Blue_Raul69 *evident*

*începem*
- Mersi că ai acceptat să îmi acorzi acest interviu. Pentru început, spune-ne câte ceva despre tine.
- Ma numesc Alex,am aproape 14 ani si ador sa joc tennis si football.
- Sportiv deci, interesant. Cum ai aflat de Stardoll?
- Am aflat de la o prietena care se joaca de mult timp.
- Ai vrut vreodată să te laşi?
- Nu,fiindca nu am avut de ce.
- Ce preferi să faci pe Stardoll?
- Sa vorbesc pe chat.
- Dacă ai putea să schimbi ceva la Stardoll, ce ai schimba?
- As interzice conturile false.
- Ce ai face dacă toţi prietenii tăi cei mai buni s-ar lăsa?
- Nu as mai intra asa de des sau i-as convinge sa nu o faca.
- Eşti la o petrecere, cineva spune că te reportează dacă nu-i dai parola, ce faci?
- Daca ar fi petrecerea mea l-as da afara.
- Şi dacă nu?
- Nu imi pasa ce face.
- Există vre-o persoană pe Stardoll care te inspiră?
- Nu ma inspira nimeni.
- Ce reacţie ai avea dacă ai observa că ai câştigat NCB?
- Pai pe moment m-as bucura fiindca o sa ma viziteze multi,dar pentru mine nu prea conteaza asta.
- Ce părere ai despre cuplurile de pe Stardoll?
- Sunt banale.
- *De parcă tu nu ai avut o iubită pe Stardoll,* Aşa, mm.. Pizza sau spaghete?
- =))) Pizza.
- Bună alegere, *lol*. Care a fost cea mai ciudată întâmplare a ta pe Stardoll? Sau una dintre ele?
- Pai,la inceput,nu aratam deloc bine si era ciudata ca nu ma baga mai nimeni in seama si nu ar trebuie sa cataloghezi pe cineva doar dupa fizic. :)
ciudat*
- Asta e o întâmplare ciudată? =))
- nu stiu ce sa zic:))
- Ok, loool.
- Aşa... Mhm... *stai că mă mai gândesc la o întrebare*
- Bine:)))
- Ce părere ai despre trupele gen One Direction?
- Nu imi plac,dar unele melodii sunt ok.
- *Întrebare de la Tamagoshi...* Îţi plac murăturile?
- Mnu:)))
- Caam asta e tot... Ai un mesaj pentru cititori?
- Multumesc daca ati citit:)) :D
- Ce mai mesaj pentru cititori, hai măi. Ăştia citesc orice postare. =)))
- Vacanta placuta,cititorilor!:))
- Lol ok

XoXo, aluizave

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu