vineri, 30 mai 2014

Federico copiaza ?

                                                  OFICIAL,AM NERVI



Nu m-a deranjat atunci cand Fernanda si-a facut un blog,ba chiar am ras si am luat-o in gluma,dar deja se ajunge la extrem.
M-am uitat azi de curiozitate si am observat ca Federico imi copiaza blogul,ceea ce ma enerveaza si deranjeaza.

1.S-a plans de cristina-43 ,pe care stii probabil ca m-am plans la cat de ciudat poate sa arate si cum poate castiga cineva NCG aratand asa.

Federico :

Eu :

2.A facut Top Shame,care se aseamana foarte mult cu Glam Or Sham.

Federico :



Eu :


3.A copiat pana si Gif-ul cu acel catel....

Frederico :

Eu :


4.A "preluat" si Top Rusinica,chiar daca NU este acelasi lucru dar haide frate,chiar asa ?

Frederico :


Eu :


5.O cam .... "cearta" pe Lauratimis la Top Shame.
Cu totii stiim ca ea se cearta cu toata lumea (si ca se imbraca oribil),dar parca iti sare putin in ochi de cand cu scandalul monstru dintre mine si ea .

Frederico :



Eu :



Asta este tot,PANA ACUM.
Frederico,sau Fernanda,te rog frumos sa iti alegi ideile singur si daca le gasesti,gaseste si numele lor,tot singur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu