sâmbătă, 31 mai 2014

Comentarii ..... ciudate

                                                       Salut ! :)




In primul rand vreau sa va multumesc enorm,pe ziua de azi am avut 134 de vizualizari inainte sa postez,ceea ce poate ca nu e un numar mare in comparatie cu Underneath Stardoll,dar avand in vadere ca postez in romana,mi se pare destul de bine.



ORICUM

Ma uitam prin comentariile persoanelor "Faimoase" de pe Stardoll,Romania si unele sunt chiar ciudate rau =))



Incepem cu Patrick_Red,care daca nu ar fii un joc virtual,as putea sa jur ca se da la Adela_pink96.
Frate,zici ca are abonament pe zi la guest-book-ul ei,pe bune.

"Mai dai jos din textila!"

Mama bai,ce funny esti tu ;)


La asta am ras,dar nu stiu de ce.
Probabil e un fel de vorba de a lor,dar e al naibii de amuzant.


Uhm.....ok ?


Awwwwwww 





Doamne,probabil nu va cunoasteti in realitate,si totusi sunt peste 10 inimioare si pupici si ....chestii.



Haha
"Super-provocatoare"


Pao....ce ? 


Ma intreb oare cat i-a luat sa gaseasca textul pe net ?

Trecem la guestbook-ul lui Raulgott,unde fanii nu inceteaza sa apara :


"Normal ca sunt superb,fa.Pf,generatia asta de nivelu 30."



Deci tipul si-a luat o camasa cu 45 de stardolari,ma rog.
Anyaa10 normal ca a comentat,ca doar ea a dat cele mai mari preturi pe lucruri pe care le putea cumpara de 2,3 ori mai ieftin,sa arate fata ca are bani.


"Nu pe tine,dar ce dragut ca te-ai simtit c: "

EU.
AM
MURIT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu