luni, 7 aprilie 2014

Lauratimis face scandal

aham,da da
incalcat regulile /
=]]]
mhm,da da,
in fine
am ceva de scris..
:))
pa
pa
app
ce te-a apucat sa scrii despre mine ?
:))) sauu faci ca toti ceilalti scrii
doar despre
super nove
:)
deci.. ?
deci ce ?
de ce scrii din senin lucruri despre mine ?
daca eu as scrii
crezii ca nu ar fii niste defecte
despre tine
?
te crezi perfectaa
da' stiu ca sunt.
am zis ca sunt perfecta ?
xD
ce esti ?
un jeg
stiam
sunt Liana.
spune ceva nou
:))
aham,cum spui tu.
sterge postarea
sau
nup/
schimba pozaa
pune fataa
nup.
ceva adevaratt
de ce ?
pentru ca eu stiu ca e adevarata poza,si toata lumea stie cum te imbraci tu de obicei.
nu e nici o mirare pentru nimeni.
de ce te minti singura ?
de cee..?
esti invidioasaa
Ah,ma mint singura ?
stiu :)
da
=]]]]
Atunci toata lumea se minte singura :|
nu..
stii de ce am zis asta
pustoaica pr00asta :))
fiind ca
nu am fost asaa imbracaataa
si tuu stii asta
ff bine si
totusi te minti singura
aham,cum spui tu
DAR STII CEVAA
chiar m-ai enervatt
ce ?
si o sa vezii tu !
o sa-ti paraa raw
*oooo,ce frica imi este *
sa-ti fiee
vezi sa nu te pisii pe tinee
fiind ca nu ma miraa
app poti sta in fataa la masina
sau inca nu ai varsta necesara
?
esti o zdreanta
o tar^a
ma scarbestii ai auzit ?!
putii tu cu ma-taa aiaa c00rva
care va f00teti tot timpul
va daw mwie

uhm,sunt virgina honey

sa dea domnu
tu cu familiaa ta
sa muriti maine
sa va calce masinaa
sa faceti accident
nenorocit-o
o

gata,te-ai descarcat ?
nuu inca

ah,ok.
continua.

 Ea : stii ceva ..
stii ceva ..


Ea :nu o sa ma agit pt un c^cat ce esti
la fel ca ma-ta
2 tarfe
zdrentee sunteti un 0
sii asta ma bucura
ca tuu staii si privesti :)))
si accepti adevarul
****-*

Eu :mai ai ?

 Ea :nu..
lasam pentru fapte

Eu :ok
vrei sa iti spun ceva ?

Ea : nu ms
nu vreau
ca-ti pute gura
de la atata p00la
;)

Eu: Bine,
dar sa nu fii surprinsa cand conversatia noastra
o sa apara pe blo
blog *
ok?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu