sâmbătă, 12 aprilie 2014

Telenovela Federico

Cred ca o stiti si voi pe Ferranda2011, fata (mai nou baiatul) care se cearta cu oricine ajunge NCG sub nivelul 60 (o.o). ALEXTARE4 este membru de mult pe Stardoll. Din cate stiu eu a avut mai multe conturi si era popular. Alextare a mai fost si o fata care facea peruci..
Ferranda s-a cam enervat cand a vazut ca ALEXTARE4 a castigat. Probabil ca una din prietenele ei concura si nu a reusit cu acele conturi false :/ trist
Daca ar fi dupa ea nimeni nu merita NCG. Aici sunt minciunile spuse de ea
 Tu nu ne faci tara de tot cacatul nu?

La 5 trofee te vom numi oficial Babenco
 Macar are prieteni si il ajuta cineva.

 Defapt..doar conturile tale false te cunosc :(

Mai mult de jumatate din cei care castiga NCG au conturi fake dar macar nu comenteaza ca acest specimen care apropo, este fata nu baiat.
McCookie

5 comentarii:

  1. Asa este mereu? o_O

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ,nu este baiat. Inainte se dadea drept fata. Pot posta o conversatie pe Facebook.. Care eu l-am intrebat de ce e fata iar el a raspuns in felul urmator : 1.Mia multe haine 2. Mai mult decor.3 E amuzant sa pacalesti lumea .-. Inainte avea un cont fake de facebook de fata. cu poze laute dupa google. .-. Okayy... Cam atat am de spus despre acest infect Jegos .

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca stai sa te gandesti,el a zis "Cum a castigat T-arasz,Cristinaboboc,Darius,asa am castigat"
    Nu stiu de Cristina,dar Darius si Simona erau plini de conturi false =))

    RăspundețiȘtergere