vineri, 28 martie 2014

Glam or SHAM ?

                                               Salut ! :3



Imi pare super super super rau ca am lipsit asa de mult,dar ma revansez :)
Hai sa vedem ,pentru inceput,ce mai face stardoll la capitolul "A NU O DA IN BARA"
F.iliz a reusit impreuna cu o prietena sa se transforme in Riri si Shakira,din "Can't remember to forget you"


*in cazul in care vrei sa afli cum sa arati ca Shakira,stai pe faza pentru ca un tutorial e pe drum :3 *

Cred ca asta a fost singurul lucru glam,asa ca pregatiti-va ochii.......
Majoritatea o stim pe anasaserina,iar daca nu o stii,ea arata cam asa :


Si acum uitati cum arata arianazozo1231 :


Ok,inteleg,sunteti prietena la catarama,de bautura,m-am prins.

DAR DE CE ARATATI LA FEL ? XD

Sincer,eu m-as umple de nervi daca cineva ar arata ca mine,pentru ca MEREU mi s-ar parea ca ea arata mai bine,desi nu e xD

Persoana care a castigat NCG acum cateva zile arata cam...asa :


CUM SA ARATI FRATE ASA ?!?!CUM ? CUUUM ?!
Dar apoi se explica totul cand vezi sticla de sampaniuta in dreapta jos.
A dat si fata o bauta,ca doar na,a castigat ncg (cu vreo 400 de conturi false,dar ma rog).

Dar lasa,ca nici cu alte tari nu mi-e rusine...



BUZELE EI II INTRA IN NAS !! LA PROPRIU!!
CUM DOAMNE SA AI URECHI DE PISICA PESTE URECHI DE IEPURE ?
CE ESTI TU, PISEPURE ?!
SAU "AM NASUL ATAT DE JOS INCAT POT SA MA LING IN NAS ?!
Ok,m-am calmat.

Totusi,fiti atenti cum s-a imbracat Lauratimis :



Ok,de ce e peruca aia de 5 ori mai mare decat capul,si de ce sunt OCHELARII AIA DE 5 ORI MAI MICI DECAT OCHII ?!
Si in plus,draga mea,TU FACI SALA IN BOTINE CU TOC,IN CHILOTI SI IN BUSTIERA DIN BLANA DE LEOPARD ?
NU,NU CRED CA FACI.

Oricum,saptamana asta nu am vazut nimic "EXTRAORDINAR",inafara de transformarea lui f.iliz,dar nici aia nu e mare lucru xD



5 comentarii:

  1. Sincer nici eu nu le inteleg pe cele cu buzele alea pana in nas...imi amintesc de iepuri dar nu stiu de ce. :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand vorbeai de lauratimis,sa sti ca ochelarii nu erau de 5 ori mai mici decat capul si nici peruca de 5 ori mai mare.De unde stii tu ca era imbracata pentru sala?!Poate si-a pus din greseala halterele,si oricum,nici nu erau asezate pe ea.Fetita,du-te si joaca-te cu papusile cat timp mai esti mica,Daca vrei sa vorbim si in privat,ma numesc AndreeaBanica2.

    RăspundețiȘtergere
  3. Lol,mi-ai dat numele ca sa ne porcaim pe chat,zici ca sunt o fata care face scandal cu toata lumea xD
    Si in plus,daca sunt o "fetita care se joaca cu papusile atata timp cat mai e mica",atunci de ce naiba esti pe blog :/ ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa sti,cam esti o fata care face scandal,parerea mea.Citeam blogul atunci cand era intersant,dar se pare ca ai inceput sa iti cam arati varsta.Mai mult de 12,nu ai.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar ti-am zis ca am 12 :/
      Daca tie nu ti se mai pare interesant,vezi ca in dreapta sus e un buton rosu cu un x pe el .Te invit sa il apesi,ca nu am nevoie de hateri pe aici :|

      Ștergere