duminică, 2 februarie 2014

Top rusinica & Glam or Sham

                                          Salut dollies :) !

O alta dimineata de sambata pe Stardoll.....fara barfe :)
Dar apoi mi-am dat seama de ce este asa de linistit Stardoll-ul.....au plecat la ora de romana !
Inafara de......elena_Del

Si....nimic nu mi se pare mai potrvit decat asta :


Oricum,inafara de Top Rusinica,va prezentam si  Glam or Sham(boys version) !
L-am vazut pe ionutz_al_Tau purtand un ruj........alb :-?

Dar el nu e singurul care "imprumuta" obiceiurile fetelor ....
Nigth_angel18 are tendinta sa poarte unele haine care sunt ...pentru fete :)
Si totusi,are nevoie de aplauze,deoarece chiar arata ca un tricou de baieti.

Trebuie sa o aplaudam si pe PortocaliuSore,care a reusit sa se transforme intr-o papusa Barbie,impreuna cu Ken ;)




Oricum,Stardoll se aproprie de 300.000.000 de membri !
Sa speram ca nu patim ca anul trecut......o rochie,un colier si cativa starcoins.
Oh,si marea surpriza : O ZI DE STAR ! VAI,MOR!!!!!!!
Oricum,nu il poti numi "superstar gratis" pentru ca : nu poti vinde in starbazar,nu poti cumpara din starbazar (daca ai lvl. mai mic de 17),nu poti folosi buzele,ochii sau parul de superstar,nu poti imbraca vedetele pentru superstar,poti doar sa cumperi cadouri pentru prieteni.ATAT.
Si,se pare ca The Vote a devenit noul Catwalk :


2 comentarii:

  1. si ce va fwte pe voi grija daca am ruj alb ???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tu daca vezi pe strada un baiat dat cu ruj alb,ti se pare extrem de normal ? :/

      Ștergere