sâmbătă, 11 ianuarie 2014

"Oh vai,nu din nooooooooooou =[[[[[[[[ "

                                                       Saluuuuuuuuut!

Azi avem muuuuuuulte lucruri de discutat.Asa,ca-ntre fete (ma rog,si baieti).
Aparent mi-am dat ce inseamna aia....cum ii zice...acition_ahgau la friends feed :


Se pare ca mi-am dat seama ca ASTA inseamna ca....s-a facut superstar sau si-a cumparat Stardollari.
Bai,nu era MULT mai usor sa scrii :
DeBya11 bougth stardollars

Pe bune stardoll,acum hai,ca intre prieteni,gandesti cat o curca.
Pe langa asta,mai tineti minte,atunci cand Simona s-a lasat de stardoll?Si da,acum s-a intamplat.Din nou.
Pe bune frate,mai lasa-ne odata cu "lasatul" tau,ce naiba!
Cu totii stim ca mereu ea era royal.Acum i s-a terminat,si probabil ca pana ii incarca mama ei creditul mai trage o "lasata".

"Game over !! ""

Frate,ori te lasi odata de tot,ori gata!Wtf?!
In alta ordine de idei,pregatesc top rusinica.Defapt nu,am facut top rusinica deja :D :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu