duminică, 26 ianuarie 2014

LE+Muuuuulte altele.....

                                                             Salut! 


Am primit de curand mai multe cereri (doua =)) ) de la fete care vor sa apara pe blog,inclusiv unul de la o prietena buna de a mea,iulia027.Deci ii dedic postarea asta ei.Uite si o poza cu ea :) :

:>
Glumeeeeeesc,defapt este chiar foarte draguta ;3
Oricum,toti am asteptat cu nerabdare LE ,nu-i asa ?
Si apropo,sunt eu singura sau faza cu  "Coming soon" va aminteste de vechiul Stardoll,cu magazinul Philosophy care se inchidea si scria "coming soon" ?
Si rochia principala a colectiei este inspirata de o versiune mai scurta a rochiei purtata de Selena Gomez,din colectia Versace :

Si dupa ce m-am uitat la intreaga colectie Versace,fiti atenti ce rochii am mai descoperit :

Prima rochie este identica cu rochia din colectia MSW de anul asta :)
Si de asemenea,a doua rochie face parte din colectia Tingeling Halloween de acum multi ani(care a revenit anul asta).
Oricum,membrii din tara noastra de pe Stardoll clar sunt ipocriti (fara suparare)
Cu totii se plang "Vaaaaaaai,numai royalurile si superstarulire (cel mai probabil l-am scris gresit xd) si cei populari castig NCG ! :[[[[ " :|
Dar cand castiga o fata non-ss si care nu are nivelul 80,uitati ce se intampla :








:|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu