sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Interviu cu cel mai bun prieten. + Bloopers #2


Bunăăă! xD

M-am hotărât ca atunci când postez interviul să îl fac cu tot cu Bloopers ca să nu mai am de lucru atâta :)))

Sâmbăta aceasta i-am dat interviu lui Tamagoshi... (Daţi click pe numele ei ca să o vizitaţi)




Eu - Heii
xD

Ea - Heiii :*

Eu - Cee faci? :3

Ea - bine tu ?:)

Eu - Bine...
Auzi, pot să-ţi iau un interviu pentru un blog pe care scriu?
xD

 Ea - Sure :)

Eu - Ok,
Începem:
:D
Bunăă! :3

Ea - Heii :3

Eu - Mă bucur că ai fost de acord să îmi acorzi acest interviu :D

Ea - La fel :)

Eu - Cum ai aflat de Stardoll?

Ea - Dintr-un anunt de pe alt site cu un joc :] M-am gandit sa vad ce e , si am ajuns pana aici :)

Eu - De ce "Tamagoshi..."?

Ea -  Dar eu am modificat numele ca sa par mai originala :)

Eu - Mai zi odată te rog, că nu se vede :))

Ea - Multe de spus :)) Pai am avut cand eram mai mica o jucarie care se numea "tamagotchi" ( e un fel de animalut pe care trebuie sa il hranesti ) :D Dar eu am modificat numele ca sa par mai originala :)

Ea - Acum se vede ?:))
Sper ca da :D

Eu - Da

Ea - Yupi . Nu am scris romane degeaba ♥
  
Eu - Ai vrut vreodată să renunţi la Stardoll? Şi dacă da, de ce? :D

Ea - Odata , cand ma plicitisisem :3 Nu as renunta la Stardoll . Am multi prieteni draguti :3

Eu - Ce îţi place cel mai mult la Stardoll?

Ea - Hainele :x Unele haine sunt super-duper dragute ^^ . Imi mai place ca imi pot face prieteni care ma invata din greseli . :D

Eu - Ce ai schimba la Stardoll?

Ea - Pai , hmmm ... nu stiu :-? Nimic :3 e dragut asa cum e . :D

Eu - brb, să îi arăt ceva la sorămea... :)))

Ea - Ok :3
Btw , tu cati ani ai ?:(
*:)

Eu - 11

Ea - Hihi ! :3 Eu am 13 , multi inainte!
:3

Eu - mulţu mulţu
:D

Eu - Ce faci înafară de stardoll?

Ea - Am terminat interviul?

Eu - Mai avem
:))

Ea - Iubesc sa citesc ! ♥ Sau scriu compuneri .

Eu - Ai încercat vreodată să devii Starblogger? Sau ai vreun blog despre Stardoll?

Ea - Nu :)) Nu am incercat :D

Eu - Pentru final: Ai un mesaj către cititori? :3

Ea - Dadadadadadada ! :3 Btw , merci pentru interviu ! :) Fiti voi insive oricand , nu cine vrea prietenul . Am testat chiar eu Pupiciii :*


Sper că v-a plăcut! xD 

XoXo, aluizave

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu