sâmbătă, 28 decembrie 2013

Jos cu Emmy ?!

                                                   Salut!

Sunt foarte sigura ca nu numai eu am primit acest mesaj :

"Like la pagina de facebook "te adoram emmy36cool" te rog posteaza si pe blogul tau o chestie pe care am sa ti-o spun : niste fete isi bat joc de emmy,acele fete sunt atapeviata,mirandakarla si celalalte din clubul "JOS_CU_EMMY"te rog posteaza pe blog."
( de la fbteadoremmy)

Pagina de facebook nu am apucat sa o vad,dar sunt sigura ca e destul de interesant ce comentarii sunt.
Dar le-am vizitat pe  @atapeviata si pe @mirandakarla,si am vomitat (pe bune,chiar am vomitat cand am vizitat-o pe ultima, imi era rau,vorbesc serios :)) ).
#Atapeviata are pana si un club JOS_CU_EMMY,ceea ce mi se pare teribil de dezgustator.
Ele o insulta pe Emmy (mai pe romaneste,o fac in toate felurile),ca "EA COPIAZA PERUCI!HAI SA MOARAAAAAA :OOOOOO !!!!!!! "

Oh haide acum,ne-am dat cu totii seama ca amandoua gandesc cat o curca,dar punem pariu ca nici macar nu sunt in stare sa "copieze" peruci create de Arki. ,de exemplu,nici macar daca ar avea DITAMAI TUTORIALUL IN FATA!

Si pana la urma,imi fac sila,si stii de ce?

Pentru ca dupa ce ca Emmy le recreaza perucile si le de cu jumatate din pret mai ieftin(sau uneori chiar moca)ele mai si fac fite ca "Vaaaaaaaaaaaaaaaaaai,copiazaaaaaaaaaaaaaaaaaa :'("

Si mai au o  "victima" : andreea17cool

Bai,aici nu le invinovatesc,ca fata aia CHIAR ca le copiaza.
Macar Emmy le face foarte dragut si le vinde ieftin,dar asta le face oribil,si le vinde mai scump.

 

Un comentariu: