joi, 19 decembrie 2013

Gliiiiiiiitch....

                                                      Salut!

De curand,Stardoll a adaugat lista de dorinta in suite-ul fiecaruia.
Ce inseamna asta?Ca poti sa iti faci conturi false si sa iti trimiti haine.
Dar acum,nu mai poti trimite NICI MACAR UN  cadou in starcoins,ba in stardolari.
Sper ca este un glitch,si chiar asta este,dar sper sa se rezolve repede.
Pana atunci,vine vacanta + Craciunul!
Si, "Mos Liana" vine si ea (sau el,habar nu am :\ ) ! :)
Oricine vrea o sa primeasca un cadou!
Trebuie doar sa ii scrieti Mosului Liana :)!
Ori in mesaj (catre mine),ori in guest-book,ori aici,in comentariu,va trebiu sa imi spui minim 3 lucruri (max .55 de stardolari\obiect),asta inseamndand orice :Stardesign interior,Stardesign Moda,un interior,mobila,sau haine.
DACA AI ALES STARDESIGN INTERIOR : Spune-mi ce obiect vrei,ce culoare si optional si ce model .
DACA AI ALES STARDESIGN MODA : Spune-mi ce obiect vreo,ce culoare,si daca vrei un anumit model.
DACA AI ALES INTERIOR SAU MOBILA : Doar spune-mi ce obiect vrei (Sa nu depaseasca 55 de stardolari\obiect).
DACA AI ALES HAINE(SAU MA ROG,CE SE CUMPARA DIN STARPLAZA)  : Pune-ti articolele (max.3) pe lista de dorinte.

Cadourile le veti primi in noaptea de Craciun! :)
Sper ca pana atunci se va rezolva acest Glitch :(.

Oh,era sa uit : Acum lucrez la Top Rusinica ; )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu