sâmbătă, 21 decembrie 2013

Action?

                                                      Buna!

Azi,in friendsfeed,imi aparea ceva ciudat :
Si apropo,buna Biaa =D!
Dar ce Miley Cyrus poate insemna asta?!Si apropo de Cyrus : Isi lanseaza un serial.Seriously Cyrus.
Ma rog,e pe Youtube,deci e un fel de vlog,care este genial.Mai sunt inca 2 zile si eu NU MAI POT DE NERABDARE !
Dar fiti atenti ce poarta Noah(cea mai mica) in videoclip :




Si acum uitati-o pe Miley :


Twerk este verbul favorit al lui Miley,iar Mike Will este cel care ii face videoclipurile(de acolo vine  Mike Will Made it)
Dar din cate stie Wikipedia ....:
Noah Lindsey Cyrus (n. 8 ianuarie 2000Nashville, Tennessee) este o actrițăamericană, fiica lui Billy Ray Curtis și Leticiei Cyrus. A primit primul său rol la vârsta de 3 ani, interpretând-o pe Gracie Hebert timp de șase episoade în showul de televiziune Doc. A mai avut de asemenea apariții în două dintre episoadele canalului DisneyThe Emperor's New School.


Ea a apărut ca dansator de fond în filmul din 2009, Hannah Montana: The Movie. A mai jucat roluri mici în șase episoade din Seriile originale ale canalului Disney,Hannah Montana. Cyrus a mai jucat în câteva reclame televizate și a apărut în videoclipul pentru piesa Face of God, a tatălui său Billy Ray Cyrus. Când era întrebată în interviuri, spunea că este inspirată de cariera de cântăreță și de actriță a surorii sale mai mari, Miley Cyrus.
DECI ARE 13 ANI!
SI EU AM 13 ANI,SI NU IMI PUN SUTIENE PE MINE PE CARE SCRIE : TWERK.
Wtf?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu