duminică, 20 octombrie 2013

(No words from my side)

Buna,Stardoll! Stiti,sunt cateva bloguri geniale pe care le iubesc despre Stardoll.Dar unele ma cam plictisesc.Articole din Stardoll se combina cu viata reala,vad numai noutati pe care,mai mama,deja le-am vazut.Si eu.Si tu.Si ma rog,toata lumea. DAR(e un mare si lung dar) am vazut-o ieri pe mileycoolgirl25(Defapt,i-am vazut prezentarea ei) si am zarit o adresa...pentru blogspot... Am intrat si eram gen *facepalm* OMG....cum #$^%&$& nu l-am gasit pana acum?! Ea si inca o fata fac tinute si un fel de graphics GENIALE,cu papusile lor pentru stardoll. Bai,deci e superb.Cum ar zice Mabel "Oau.E super sclipicios!" Uitati adresa : LOOKBOOK-ROMANIA.BLOGSPOT.COM Stiiu,nu are nici un sens cu blogul,dar era prea tare sa nu va zic si voua:3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu