vineri, 11 octombrie 2013

Interviu cu Star_Dya

Interviuri Azi Star_Dya a acceptat sa ii iau un interviu.Uite ce a iesit:3 Eu:Buna:) Ea: :> Eu:De unde ai aflat de Stardoll? Ea:De la verisoara mea :) Eu:Te-ai gandit vreodata sa te lasi de Stardoll?:) Ea:Da, de doua ori chiar. Am intampinat niste probleme si mna. :) Eu:Cu totii suntem inspirati de cineva.Pe tine cine te inspira pe Stardoll?:> Ea:Hmm... elena_del :)) de muult timp sunt fana ei :D si acum am ajuns sa fim si bf :> Eu:Ce dragut:>Care este cel mai scump lucru de pe Stardoll pe care l-ai cumparat si cat a costat? Ea:Nu-mi mai amintesc...probabil o peruca pe care am dat 56 de sd.. :-? Eu:Daca ai putea sa aduci pe cineva inapoi pe Stardoll,pe cine ai aduce?:> Ea:Pe T-arasz :o3 Eu: :o3 Un mesaj pentru blogul meu?^.^ Ea:Este un blog foarte frumos, sincer ! :X Il recomand tuturor :3 Eu:Mersi:3Si ,multumesc ca ai acceptat acest interviu:)Pa!:* Placerea mea :3 ! Pa-pa :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu