sâmbătă, 19 octombrie 2013

Interviu cu Leona7820

Interviuri Astazi Leona7820 a fost de acord sa ii iau un interviu:)Hai sa vedem ce ne-a iesit:3 Eu:Buna!:3 Ea:Buna! :) Eu:Cum ai aflat de Stardoll? Ea:Eram pe FaceBook si am vazut o reclama cu jocul. Si am spus " De ce nu? ". :) M-a impresionat de prima data. Eu:Ai planuri pentru urmatorii ani? Ea:Sigur ca da! :) Sper ca anul viitor sa devin semifinalista la MSW, o sa incerc sa castig CG si Catwalk deasemea. Ce pot sa spun? Cred ca sunt ambitioasa. Eu:Felicitari!:)Ai un idol pe Stardoll?Daca da,pe cine? Ea:Da, pentru mine Frk.Candysweet e un adevarat model pentru mine. Si o sustin din plin pentru MSW 2013! :D Eu: :D Care a fost cea mai scumpa achizitie a ta? Ea:Nu vreau sa ma laud, dar am dat 22oo SD pe Miranda At Met Ball Gown de la Young Hollywood. :) Eu:Wow.Oricum,rochia e superba:) Un mesaj pentru blog:)? Ea:Ii doresc cati mai mult vizitori si mult succes in continuare! :) Eu:Mersi mult!:) Pa!:3 Ea:Cu mare placere! :) Pa! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu